השתלת שיניים בפתח תקווה

פתח תקווה "אם המושבות" הוכרזה כעיר רק בשנת 1937 ומאז היא ממשיכה להתפתח ולשגשג, כך שאתם תושבי העיר והסביבה (רמת השרון, הוד השרון, בני ברק, תל אביב, גני תקווה וכדומה) מוזמנים ליהנות ממרפאות השיניים המקצועיות שפועלות בשירותנו, בהן מחכים לכם טיפולי שיקום פה מתקדמים ואיכותיים, לצד ניסיון עשיר וציוד טכנולוגי שמייצר את ההבדל.

מדוע אם כן כיום רבים מדלגים מעל האופציה של התותבות ונעזרים בשתלים? כיוון שהטכנולוגיה המתקדמת מאפשרת ליהנות מאחוזי הצלחה מאוד גבוהים, למנוע כאב ולבצע התאמה מלאה הן מבחינת מיקום השתל והן מבחינת בחירת השתל האידאלי, כך שניתן לעבור את שלב החדרת השתל והרכבת הכותרת באופן מדויק, נוח ושמעניק תוצאה אופטימאלית.

אז מה זה בדיוק שתל?

השתל אינו מהווה תחליף לשן החסרה, אלא תחליף לשורש של השן. מדובר בהתקן בצורת בורג שמטרתו לאפשר מערכת שיניים שלמה ופונקציונלית. ממה הוא עשוי? לרוב משני החומרים הבאים: זירקוניה או טיטניום, וזאת כי מדובר בשני חומרים חזקים ושאינם מייצרים תגובה כימית עם הגוף. מכאן שהשתל מהווה עוגן חיוני שמאפשר להלביש עליו את השן המלאכותית, וזאת מתאפשר בזכות הברגה כפולה: חלק אחד מתחבר ישירות לעצם וחלק שני מתחבר ישירות לשן שמרכיבים. התוצאה קבועה ואינה כרוכה בכאב, ובו זמנית כן מאפשרת לעיסה, דיבור ומראה טבעי ונוח. פה נציין שקיימים מגוון תצורות של שתלים, כך שכל תצורה מאפשרת להתגבר על מכשול אחר שנוגע למצב העצם, עובדה שמסבירה מדוע רבים כיום מוצאים באופציה זו מענה אידאלי.

שוקלים לבצע השתלת שיניים בפתח תקווה?

השאירו פרטים ומומחה מטעם המרפאה יתקשר לתת לכם מידע נוסף

היתרונות בהשתלת שיניים בפתח תקווה

תושבי פתח תקווה והסביבה וחושבים לעבור השתלת שיניים? יש לכם בהחלט סיבות טובות שתומכות בכך, ופה נמנה את היתרונות המרכזיים:

  • השתלת שיניים בפתח תקווה מאפשרת לחזק את הביטחון העצמי – כבר אין צורך לחשוש מה אחרים חושבים כשאתם פותחים את הפה וחושפים את מערכת השיניים.
  • מדובר בפתרון ארוך טווח שמחזיק באחוזי הצלחה מאוד גבוהים (95% הצלחה).
  • היתרון בלעבור את התהליך קרוב לבית מתמקד בהתנהלות נוחה, כך שגם אם נדרשים להגיע לבדיקות מקדימות, ולו בכדי לעבור צילום CT, הרי שאין צורך לעמוד בפקקים, או להקדיש לכך זמן רב.
  • כל עוד עוברים את ההליך במרפאה שמתמחה בשיקום הפה ניתן להיות בטוחים שייבחר השתל האידאלי ומצב העצם ייבחן לעומק, כך שאם מתעורר הצורך בטיפול משלים גם הוא יינתן.
  • השתל מאפשר התקנה של שן שנראית ומרגישה טבעית. 
  • השתל מונע פגיעה בשיניים הסמוכות, וזאת כי הן אינן נדרשות לתמוך בגשר.
  • השתל תומך נהדר בפעולות קיצוניות כגון לעיסה של נתח בשר.
  • אין סכנה שהגוף ייצר נוגדנים כנגד השתל.
  • מאוד קל לשמר באופן היגייני שתלים, וזאת לעומת שימור של מערכת שיניים חלופית.
  • השתל שומר היטב על העצם, ולו כי הוא מתאחה עמה.

השוואת מחירים להשתלת שיניים בפתח תקווה

אין שאלה שהליך השתלת שיניים יותר יקר מהליך התקנת תותבות, אך גם אין להשוות בין השניים, ולו כי מדובר ברמה אחרת של נוחות ונראות. עם זאת, כן חשוב לבחון עלויות ולהשוות מחירים, ואף להבין האם יותר משתלם לערוך השתלת שיניים ביום אחד או השתלת שיניים בשלבים – לאורך כמה חודשים. 

מהו זמן ההחלמה לאחר השתלת שיניים?

זמן ההחלמה לאחר השתלת שיניים נעה בין שבוע לשלושה שבועות בממוצע, וייתכנו שינויים בהתאם להוראותיו של הרופא המטפל והמצב האישי של כל מטופל. ייתכנו תופעות לוואי כמו נפיחות וכאבים, אך אלו יחלפו וניתן להיעזר במשככי כאבים לפי המלצת הרופא המטפל. גם אתם מבקשים להניע את התהליך ולבחור בשיטת ההשתלה הנכונה ביותר במיוחד עבורכם? קבעו פגישה ונסייע גם לכם!

נגישות