השתלת שיניים בבת ים

בת ים הוקמה בשנת 1926, בשנת 1958 הוכרזה כעיר ואילו בשנת 2023 היא צפויה לחבור אל תל אביב יפו. מה בנוגע למצבה כיום? כיום היא עיר חוף מרכזית שבין היתר מציעה לתושביה הרבים את מרפאות השיניים המובחרות שפועלות בשירותנו, עובדה שמאפשרת ליהנות ממענה מקצועי עבור כל היבט שנוגע לשיקום הפה. מכאן שאם גם אתם תושבי העיר חושבים על השתלת שיניים, עליכם לדעת שכיום מדובר בטיפול מתקדם ואיכותי שזוכה ל95% הצלחה. בעיקרון השיטה מבוססת על השתלת שתל ייעודי בחניכיים, עליו מתאפשר להרכיב את הכתר שמדמה שן אמתית, כאשר פה ניתן למצוא מגוון שיטות, פרמטרים משפיעים, סוגי שתלים וטיפולים משלימים. מבקשים לקבל פרטים נוספים? להלן מידע חשוב שעשוי לעניין גם אתכם:

מתי אצטרך השתלת שיניים?

שיניים הן דבר רגיש שלא פעם בעקבות טיפול לקוי, בעיה גנטית, או פגיעה חיצונית הן עשויות להיפגע באופן משמעותי, ופה השתלת שיניים בבת ים נכנסת לתמונה – מאפשרת לייצר מנשך פה ישר ואחיד, כך שאם יש שן שמיועדת לעקירה או אם יש חוסר בשן (אחת או יותר), הרי שטוב לדעת שכבר אין צורך להיעזר בשיניים תותבות – פתרון שמחזיק בלא מעט חסרונות יחסיים, וזאת כי באמצעות טיפול השתלות שיניים בבת ים המותאם אישית לכל מטופל.

אי לכך אם חסרה שן או אם הרופא מכריע שאינו יכול להציל את השן הקיימת, הרי שטוב לדעת שבהחלט ישנו מענה, כאשר מנקודה זו ראוי לבחון האם מעדיפים הרדמה מלאה או השתלת שיניים ביום אחד, ואילו הרופא צריך לערוך מגוון בדיקות שמסייעות להכווין אל עבר הטיפול המתאים ביותר. פה נציין שאם אתם תושבי בת ים, יהיה זה רק אידאלי לעבור את התהליך קרוב לבית, כך שגם אם נדרשים להגיע למגוון תורים שנועדים לקחת צילומים ולעבור על המצב הרפואי, וגם אם בדיוק יוצאים מהליך החדרת השתל או מהליך הלבשת הכיפה (בתהליך ההשתלה הרגיל נדרשים לחכות בין שלב אחד לשני), הרי שטוב לדעת שהבית קרוב – חוסך זמן ומעניק תחושה טובה.

מגיע לך חיוך מהסרטים

השתלת שיניים בבת ים עם הרופאים הטובים ביותר 

המחירים להשתלת שיניים בבת ים

אז אומנם ברוב המקרים השתלת שיניים עדיפה על החלופה (תותבות), אך עדיין מדובר בתהליך שעולה לא מעט, תוך שינויים בהתאם לטיפול הרצוי. עם זאת, כאשר בוחנים את המחיר יש לקחת בחשבון מה מרוויחים בתמורה – איכות חיים והחזרת תחושת הביטחון, פשוט כי נהנים משיניים שנראות ומרגישות טבעיות. מכאן שאין זה מפתיע שרבים בוחרים בהשתלת שיניים, אך עדיין הכרחי לבצע השוואת מחירים.

ההנחיות המומלצות לאחר ניתוח השתלת שיניים

חשוב להבין שבכדי להיכנס לסטטיסטיקה שמדברת על הליך השתלת שיניים מוצלח ונטול תופעות לוואי, יש להיעזר בציוד מתקדם ובטכנולוגיה מובילה, לבחור בשיטה הרצויה ובשתל המתאים, להתבסס על ניסיון רב, לערוך צילומי CT, לבנות תוכנית פעולה נקודתית, לעבור היטב על מצבו הבריאותי של המטופל וכדומה, אך גם בתום הטיפול ראוי להבין כיצד לנהוג, ופה נציין את הדגשים הבאים:

  • ביום שלמחרת אין לשתות שתייה חמה ובמשך כמה ימים העדיפו אוכל רך וקר.
  • רק לאחר שהתפרים נמסים תחזרו לצחצח באזור (בעדינות).
  • אל תחזרו לעשן.
  • אל תחזרו לפעילות ספורטיבית במשך כשלושה שבועות (העלאת לחץ הדם עשויה להוביל לנפיחות מיותרת).
  • מדי חצי שנה רצוי להתייצב אצל השיננית.

אתם מצדכם מוכנים להשקיע את המינימום הנדרש? עתה אפשרו לנו לעשות כל שביכולתנו בכדי להוביל אתכם לרגע שבו נמצאים אחרי, לרגע שבו אתם מחייכים בשביעות רצון חיוך נעים לעין. קבעו פגישה ונתקדם ביחד.

נגישות