השתלת שיניים בחיפה

השתלת שיניים מהווה פתרון מתקדם עבור כל מי שאיבד את שיניו, או שמחזיק בשיניים הרוסות שלא ניתן לתקן. מכאן שאם חששתם שמעתה תידרשו ללכת עם שיניים תותבות, טוב לדעת שלמרות המצב תזכו ליהנות משיניים שנראות ומרגישות טבעיות. מדובר בטכנולוגיה מתקדמת שנעזרת בשתל עשוי טיטניום שמוחדר אל תוך החניכיים ובכך מחליף את השורש הטבעי. לאחר שהשתל נטמע כראוי בחניכיים (לרוב לאחר כמה חודשים) מרכיבים עליו כותרת מחרסינה שמדמה מראה של שן אמתית – פתרון שמחזיק ב- 98% הצלחה ושמציע פתרונות עבור מגוון צרכים נקודתיים.

אי לכך אם גם אתם תושבי חיפה בירת הצפון נזקקים לשירותים דנטליים מתקדמים, המרפאות הפועלות בשירותי Dent Clinics יסייעו לכם לחזור לחייך חיוך נאה מלא בשיניים בריאות. מתעניינים בהשתלת שיניים? להלן הפירוט המקיף:

השתלת שיניים בחיפה - מיהו קהל היעד?

שמעתם רבות אודות ההצלחה המסחררת של השתלות שיניים בחיפה ואתם מבקשים להתחיל להבין האם גם אתם מועמדים מתאימים? ובכן להלן כמה פרמטרים ראשונים שיעזרו לכם לקבל מושג כללי, אם כי אין מדובר בתחליף לייעוץ מקצועי שבין היתר כולל צילומים מתקדמים ובחינות מעמיקות ויסודיות.

מספר פרמטרים שיסייעו לכם לקבל מושג ראשוני:

  • מטופלים שהגיעו לגיל שבו העצמות חדלו לצמוח.
  • מטופלים שרמת צפיפות העצם שלהם נמצאה כמתאימה – גבוהה.
  • מטופלים שאינם מעשנים, שאינם חורקים שיניים, ושאינם מתעלמים מהוראות הרופא.
  • אנשים שאינם חולים במחלות כרוניות בלסת או במערכת הדם.

מחפשים השתלת שיניים בחיפה?

הגעתם למקום הנכון, על השתלת שיניים לא מתפשרים – קבעו ייעוץ עם הרופאים המנוסים בארץ

השתלת שיניים בחיפה - מידע נחוץ

כפי שציינו השתלת שיניים בחיפה כוללת שלושה שלבים שמצריכים לחכות בין שלב אחד לשני כמספר חודשים, כך שסך התהליך אורך יותר מחצי שנה. עם זאת, שלל אנשים לא מוכנים או יכולים לחכות כה הרבה זמן, ועל כן טוב לדעת שבין היתר ניתן לסגור את הפינה גם רק בתום כמה שעות, אם כי כן נדרשים להגיע למגוון ביקורים מקדימים, ולו בכדי לקחת צילומי ,CT צילומים שמאפשרים לבחון מאפיינים אישיים שנוגעים למצב השיניים, החניכיים והעצמות שבאזור, כך שזוכים לבנות תוכנית השתלה פרטנית ומדויקת.

תחום השתלת שיניים ביום אחד כולל כ- 3 שיטות מעט שונות: שיטת "ALL ON 4" שמאפשרת לעגן כ- 12 שיניים באמצעות 4 שתלים, שיטה שמאפשרת לקבל שן קבועה באמצעות עיגון בורג לשתל, ושיטת תיקתקים שבאמצעותה מעגנים תותבות נשלפות לשתלים. בחירת השיטה המתאימה תיעשה בתיאום ושיתוף הרופא המטפל ובהתאם לנתונים האישיים של כל אחד. על הרופא להסביר לכם בפירוט את מהלך ההשתלה, את ההתנהלות היומיומית לאחר מכן ולמה עליכם לצפות לאחר ההשתלה.

אז מה המחיר לניתוח השתלת שיניים בחיפה?

לא מעט מתושבי חיפה והסביבה בוחרים בהשתלת שיניים – זוכים ליהנות מחיוך מלא בשיניים שנראות ומרגישות טבעי, אך לפני שמתחילים בתהליך אין לבחון רק איזו שיטה הכי מתאימה, איזה סוג שתל אידאלי או האם מעדיפים הרדמה מלאה, אלא גם ראוי לבחון מהי העלות הכללית ואף אלו הוצאות משלימות חוסכים.

בלי להתבייש

לא עוד חיוך עם פה סגור, לא עוד מבט בראי שמתמקד בשן החסרה ולא עוד ארוחה שנאבקת בחוסר נוחות, אלא הגיע הזמן להחזיר לפה את כל השיניים, שיניים נאות ומתפקדות. נותרו שאלות, מתלבטים בין השתלת שיניים רגילה לבין השתלת שיניים ביום אחד? פנו אלינו וביחד נתחיל את התהליך הנכון ביותר עבורכם.

נגישות