השתלת שיניים באשדוד

מדרום ליבנה ומצפון לאשקלון – ממש בקצה הדרומי של גוש דן, שוכנת עיר החוף אשדוד. מכאן שאם גם אתם גרים בעיר או בסביבה, אתם מוזמנים להכיר את מרפאת השיניים האיכותית שפועלות בשירותנו, מרפאה שבין היתר מתמחה בטכניקות מתקדמות כגון השתלם שיניים, כך שאם יש לכם שן שאתם חושדים שצריך לעקור או אם יש לכם חוסר בכמה שיניים ואתם רק כמהים לחייך חיוך חיוני ונאה, טוב לדעת שלא מעט מתושבי העיר כבר נעזרו בשירותי ההשתלות שאנו מציעים. במה מדובר? בעיקרון בהטמעה של שתל ייעודי עשוי טיטניום בחניכיים ובהרכבה של כותרת, כאשר על הדרך יש לא מעט שלבי ביניים, החלטות שצריך לקבל ובדיקות רפואיות שצריך לעבור. מבקשים לקבל פרטים נוספים? להלן מידע מקיף בנושא:

מה צריך לדעת לפני שעושים השתלת שיניים באשדוד?

עומדים לעבור השתלת שיניים באשדוד? ראשית יש כמה דברים שעליכם לקחת בחשבון, קרי האופציות שעומדות לפניכם (הרדמה מלאה, השתלה ביום אחד וכדומה), העובדה שייתכן ואינכם מתאימים לעבור את ההשתלה הרגילה (ולו כי אתם אלרגיים לזריקת ההרדמה המקומית), שתידרשו לעבור מגוון בדיקות ותהליכים מקדימים (למשל טיפול בנסיגת חניכיים חמורה או הליך הרמת סינוס שמטפל במצב העצם שאליה עומדים להחדיר את השתל), שהתהליך עומד להתפרש על פני כמה חודשים (אלא אם כן תבחרו באופציה של השתלה ביום אחד), שאחוזי ההצלחה מאוד גבוהים (אך אם אתם מעשנים אחוזי ההצלחה צונחים ב30%), שקיימות תופעות לוואי קרי נפיחות וזיהומים (די נדיר) ואף חשוב לדעת שגם לכם המטופלים יש חלק בהצלחת התהליך – עליכם להישמע להוראות הרופא.

שוקלים לבצע השתלת שיניים באשדוד?

השאירו פרטים ומומחה מטעם המרפאה יתקשר לתת לכם מידע נוסף

כך תעשו השתלת שיניים ביום אחד באשדוד

כל הגעה למרפאת השיניים מצריכה מכם תעצומות נפש? אין לכם זמן לחכות מספר חודשים עד שתזכו להיות אחרי וליהנות מארוחה בה כל השיניים מתפקדות על הצד הטוב ביותר? ובכן טוב להכיר את האופציה של השתלות שיניים ביום אחד באשדוד שמתבצעות בתוך כמה שעות. אז נכון שצריך להשקיע גם לפני כן, ולו עבור בדיקת CT שמסייעת להבין במדויק מהו מצב העצם והמיקום האידאלי עבור החדרת השתל, אך הטיפול עצמו לוקח בין שעה וחצי לשלוש שעות, משמע במקום לחכות כמה חודשים בין שלב העקירה לשלב הטמעת השתל ובין שלב הטמעת השתל לבין שלב הרכבת הכותרת, פשוט מבצעים את שלושת השלבים אחד אחרי השני – עובדה שבין היתר מונעת זיהומים מיותרים, ולו כי הגוף אינו עובר טראומה בכול פעם מחדש.

איך עושים השוואת מחירים להשתלת שיניים באשדוד?

ממש כשם שחשוב להבין איזה שתל הכי נכון נקודתית עבורכם וממש כפי שחשוב להבין איזו שיטה הכי מתאימה (ואלו הכנות מקדימות נדרשות), כך גם חשוב להבין האם משלמים מחיר הגיוני ואף מה מקבלים בתמורה. כדאי לציין שהמחיר לא צריך להבהיל אתכם, וזאת כי ההשקעה בפרוצדורה תאפשר שיפור באיכות החיים לטווח ארוך. מה עוד? כדאי לדעת שהשתלת שיניים ביום אחד בהכרח יותר יקרה, אלא יש לאסוף את כל הנתונים לגבי הטיפולים השונים והתאמתם לכל מטופל, ורק אז לקבל תמונת מצב ממצה.

האם השתלת שיניים היא בהרדמה מלאה?

בדרך כלל מבצעים השתלת שיניים תחת הרדמה מקומית, אם כי טוב לדעת שהאופציה של הרדמה מלאה בהחלט עומדת על הפרק, וזאת כי לא מעט אנשים אינם מוכנים לשתף פעולה בדרך אחרת, סובלים מרפלקס הקאה, אלרגיים לחומר ההרדמה המקומי, עומדים לבצע הליך מורכב, נדרשים לעבור מספר טיפולים משלימים, סובלים מהפרעות התנהגות וכדומה. מכאן שאם גם אתם מבקשים לסדר את השיניים באופן אידאלי, דעו שאנו מציעים שירותים איכותיים במרפאות מקצועיות העובדות בשירותינו, עם צוות של מומחים שנעזר בציוד מתקדם וניסיון עשיר. מוזמנים לפנות ולקבל מענה מלא.

נגישות