השתלת שיניים באשקלון

אחת מערי החוף היותר יפות ושמושכות לא מעט תיירים לדרום הינה העיר אשקלון. עיר בעלת היסטוריה מרתקת וטיילת מרהיבה. תושבי העיר נהנים משלל החופים הייחודיים ומהידיעה שהם תמיד יכולים להגיע אל אחד מסניפי המרפאות הפועלות בשירותנו וליהנות משירותי שיקום פה מתקדמים.

יש לכם שן שמיועדת לעקירה, או שאתם סובלים ממחסור של כמה שיניים? ובכן אין צורך להיצמד למחשבה שמעתה גם אתם תצרכו לחייך בפה סגור או ללמוד לחיות לצד תותבות, אלא כיום תחום השתלת השיניים צובר תאוצה, ולו בזכות טכנולוגיה מתקדמת, כאשר מראש נציין שהרוב הגדול נמצא מתאים לעבור את התהליך, גם אם נדרשים לעבור טיפולים מקדימים. מבקשים לקבל מידע נוסף אודות השתלת שיניים – תהליך מורכב שסה"כ מסתכם בהחדרה של שתל לחניכיים ובחיבור של כותרת שמדמה נראות ותחושה של שן טבעית? כל התשובות לשאלות שעשויות להתעורר מחכות לכם במאמר הבא!

אז למה עושים השתלת שיניים?

כאשר עומדים לעבור הליך מורכב שדורש כמה מפגשים, תמיד טוב שהוא מתנהל ליד הבית, אם כי התחושה יותר בטוחה ואם כי כך זוכים "לבלות" פחות זמן על הכביש. עם זאת, ראוי לציין כשכבוחרים מרפאת שיניים הכרחי לוודא שהיא מקצועית, מחזיקה בטכנולוגיה מתקדמת, בעלת ניסיון עשיר ורזומה חיובי. בנוסף, חשוב לוודא שהמרפאה יודעת להציע מגוון פתרונות ייחודיים ומקפידה לבחון לעומק את הצרכים של כל מטופל, כך שהיא תדע להתאים הן את השתל הנכון והן את הליך הטיפול האידאלי, משמע אין זה מפליא שלמטופל אחד ימליצו לעבור השתלת שיניים שמתפרסת על פני כמה חודשים ולמטופל שני ימליצו לעבור השתלת שיניים שמתמקדת ביום אחד. עם זאת, כן ניתן לומר שמדובר בשיטה שמחזיקה ב95% הצלחה וברוב הפעמים היא מעניקה מענה מיטבי ששומר על סביבת הפה.

שוקלים לבצע השתלת שיניים באשקלון?

השאירו פרטים ומומחה מטעם המרפאה יתקשר לתת לכם מידע נוסף

איך עובד תהליך השתלת שיניים?

שוקלים לעבור השתלות שיניים באשקלון אך ראשית מבקשים להבין במה דברים אמורים? ובכן ראשית הרופא בודק היטב את נתוני הלסת, העצם והשן. בוחן האם ניתן להציל את השן, האם נדרש לעבות את העצם, לטפל תחילה במצב של עששת חריפה וכדומה. לאחר שמגיעים לידי החלטה שאכן השתלת שיניים באשקלון מהווה החלטה נכונה מתמקדים בצילומים שמסייעים לרופא לקבל תמונת מצב עדכנית (ולבנות את הליך הטיפול האידאלי) ובוחנים לעומק מגוון פרמטרים חשובים שנוגעים לעישון, נטילת תרופות, מחלות, הרגלים רלוונטיים וכדומה.

לאחר שלבי הבדיקה המקדימים מגיע השלב הראשון בתהליך, בו מחדירים את השתל הנבחר לחניכיים (באמצעות חתך מזערי) ותופרים את המקום. אם לא בחרתם בשיטת השתלת שיניים ביום אחד מחכים כמה חודשים (בהם השתל מתאחה עם העצם) ולאחר מכן מגיעים למפגש נוסף בו מרכיבים על השתל כיפת מתכת. מה הלאה? כעבור מספר שבועות מתקינים את הכתר שמדמה שן טבעית.

אז כמה יעלה לי ניתוח להשתלת שיניים באשקלון?

השתלת שיניים מסייעת רבות לביטחון העצמי ומטיבה את איכות החיים, אך גם יש לזכור כי מדובר בתהליך שכלל אינו זול, ועל כן חשוב לקבל תמונת מצב ברורה לגבי המחירים ואף לוודא שלא גובים מכם מחיר מאוד גבוה. מומלץ לבצע השוואת מחירים כחלק מההכנות והבירורים לקראת ההשתלה.

השתלת שיניים באשקלון - הגיע הזמן לחייך!

הגיע הזמן ללעוס מבלי לחשוש, לחייך מבלי להתבייש ולצחצח שיניים מבלי להתמקד במה שאין. מכאן שאם גם אתם תושבי אשקלון ומבקשים ליהנות משיניים שנראות ומרגישות טבעיות, הרי שעומד מולכם פתרון מבטיח. צרו עמנו קשר בהקדם לקבלת פרטים נוספים והמומחים שלנו ישמחו לסייע גם לכם להבין מהו התהליך הנכון עבורכם, כי בדנט קליניקס החיוך שלכם חשוב לנו.

נגישות