השתלת שיניים בחולון

בין ת"א, ראשון לציון ובת ים נמצאת העיר חולון. עיר שמשקיעה רבות בתפישה ירוקה, בתרבות ובבריאות. מכאן שאם אתם תושבי העיר והסביבה הקרובה, מוטב שתכירו את סניפי מרפאות השיניים הסמוכות והמתקדמות שפועלות בשירותנו המתמחות, בין היתר, בהשתלות שיניים – שירות חשוב ביותר שמאפשר גם למי שחסרה לו שן (אחת או יותר) לחזור לשגרת חיים איכותית בהקדם הניתן.

תוהים אם הטיפול מתאים גם עבורכם? בעיקרון הוא מתאים לרוב האוכלוסייה, אך כיוון שמדובר בתהליך רפואי חשוב לעבור לפני כן בדיקה מקדימה שבוחנת את מצב העצם, את המצב הרפואי ומגוון פרמטרים משלימים, ולו בכדי לבחור בשיטה המתאימה ביותר. מבקשים פרטים נוספים ולהבין כיצד אחוזי ההצלחה כה גבוהים? להלן מספר עובדות שגם לכם מומלץ להכיר:

שיטות קיימות להשתלת שיניים בחולון

עומדים לעבור השתלת שיניים בחולון אך מבקשים להבין מעט יותר לעומק במה דברים אמורים ואף בפני אלו אופציות עומדים? ובכן ידע בהחלט מהווה כוח ועל כן נציין שעבור כל מטופל יש לבחור בסוג השתל ובסוג הטיפול המתאים ביותר (בהתאם למצב העצם וטיפולים נחוצים), כאשר פה נעצור להציג את שלושת שיטות ההשתלה שקיימות, אך ראשית נסביר שהשתלה מתייחסת למצב שבו עוקרים את השן הפגועה (בהנחה והיא עוד קיימת), מחדירים לחניכיים שתל עשוי טיטניום או זירקוניה (יש כמה תצורות) ולבסוף מעמיסים על הבורג כותרת שמדמה שן אמתית מחרסינה, כאשר בדרך כלל נדרשים לחכות כמספר חודשים בין שלב אחד לשני, ולו בכדי לאפשר לגוף להשתקם כראוי.

להלן שלוש השיטות הנפוצות:

  1. שתלים טרנסאוסטלים – שתלים בצורת U שעוברים דרך החניכיים והלסת – אידאלי למצבים שבהם העצם אינה מסוגלת לאחוז בשן.
  2. שתלים סובפריאוסטלים – כאשר סובלים מנסיגת חניכיים לעיתים נדרשים להשתיל עצם ופה שיטה זו עוקפת את הבעיה, באמצעות שתל בצורת אוכף שמורכב ישירות על גבי העצם.
  3. שתלים שמורכבים ישירות לעצם – הסוג הפופולארי ביותר. מדובר בשתל דמוי בורג שמוחדר אל תוך העצב בתנועת הברגה.

*כמו כן, ניתן לבחור כמה זמן התהליך יתמשך, משמע ניתן לבחור האם הוא יתפרש על פני תקופה ארוכה בה מחכים כמספר חודשים בין שלב אחד לשני, או שמא סוגרים את הפינה בתום כמה שעות – בוחרים בהשתלת שיניים ביום אחד.

שוקלים לבצע השתלת שיניים בחולון?

השאירו פרטים ומומחה מטעם המרפאה יתקשר לתת לכם מידע נוסף

השתלת שיניים בחולון - מחירים

אין זה סוד שהשתלת שיניים עולה הרבה יותר מאשר סתימה פשוטה, אך יחד עם זאת יש לזכור שזוכים לחזור לשגרת חיים רגילה ולחזק את הביטחון העצמי. בנוסף, אין למהר להסיק שהשתלה רגילה יותר זולה מהשתלת שיניים ביום אחד, אלא יש לבחון כל מקרה לגופו, ואף יש לזכור שחיסכון בזמן הוא גם חיסכון בכסף. אי לכך אם עומדים לעבור את התהליך, בין היתר חשוב לבצע השוואת מחירים.

איך מתנהגים לאחר הטיפול?

בחרתם בשיטה הרצויה, עברתם אבחון מקדים ואף השתל כבר מחזיק את הכותרת? עתה חוזרים לשגרה אך בו זמנית נצמדים להוראות הרופא, משמע נמנעים מעישון, שומרים על היגיינת הפה, מצחצחים שיניים כמו שצריך ומגיעים פעמיים בשנה לשיננית. בתקופה הראשונית שלאחר הניתוח מעדיפים אוכל רך וקר ואף מקפידים שלא למהר לחזור לשגרת אימונים קשוחה, לפחות במשך 3 שבועות.

כמו כן, קחו בחשבון שתידרשו לחכות בערך כשבועיים עד שתזכו לחוש בבריאות מלאה, ואף טוב לדעת שכל עוד תפנו לרופא המשפחה, הוא יסייע להוציא ימי מחלה – בהתאם לצרכים רפואיים ואופי העבודה. נשמע כמו הליך שעשוי להחזיר אתכם לדרך המלך? פנו אלינו עוד היום ונשמח לתאר לכם את המשך התהליך – בהצלחה!

נגישות