השתלת שיניים בירושלים

ירושלים בירת ישראל היא העיר שמאכלסת הכי הרבה תושבים, ועל כן מחייב שהיא תדע לתת מענה מתקדם בכול הנוגע לתחום השתלת שיניים. ואכן רבות ממרפאות השיניים הפועלות בשירותינו משרתות נאמנה כמות גדולה של לקוחות שמגיעים מהעיר ומהיישובים הסמוכים: בית זית, עין כרם, אבן ספיר וכדומה.

השתלת שיניים הנו תחום מהפכני שמאפשר לאנשים רבים ליהנות משיניים שנראות ומרגישות טבעיות. מכאן שאם גם אתם סובלים ממחלות חניכיים, עששת וכדומה, טוב לדעת שגם אם מצב השן גרוע וגם אם השן מיועדת לעקירה, עדיין ניתן ליהנות מפה מלא בשיניים, כאשר רק נדרש להחליט איזו שיטת השתלה רצויה, אך ראשית חשוב לבחון מגוון משתנים, קרי האם אתם מועמדים מתאימים, איזו שיטה נכונה ואלו שתלים אידאליים נקודתית עבורכם.

כיצד תדעו אם אתם מועמדים מתאימים? נהוג לבחון מגוון מאפיינים: האם אתם מעשנים, סובלים ממחלות חניכיים, אנשים סוכרתיים, נוטלים תרופות נוגדי קרישה וכדומה, וזאת כי לקראת הליך ההשתלה חשוב לוודא שהיגיינת הפה אינה בעייתית ושלא יתפתחו סיבוכים – מגוון פרמטרים קריטיים שצריכים להילקח בחשבון על ידי הרופא המטפל.

נמצאתם מתאימים ותוהים מה מחכה לכם? ראשית תעברו בדיקות וצילומים, תקבלו הרדמה מקומית ותעברו את שלושת השלבים הבאים: מחדירים שתל דמוי בורג לחניכיים, תופרים את המקום (אם מדובר בשן קדמית גם מתקינים שן זמנית), לאחר כמה חודשים שבהם השתל מתמזג עם העצם מתקינים כיפת מתכת וכעבור מספר חודשים נוספים מתקינים את כתר החרסינה שמדמה שן אמיתית.

האם זה ממש כואב?

אנשים שעומדים לעבור השתלת שיניים מצד אחד שמחים שהם עומדים לחזור לשגרה אך מצד שני עשויים להיות מפוחדים, ולו כי רק המחשבה על החדרת שתל לחניכיים מרתיעה ועל כן מוטב להרגיע שההליך עצמו נעשה לצד הרדמה מקומית, וגם אם עשויים לחוש כאבים בתום התהליך, הרי שמשככי כאבים בהחלט מסוגלים להפיג אותם. עדיין חוששים? טוב לדעת שניתן לעבור השתלות שיניים בירושלים גם ביום אחד ואף תחת הרדמה מלאה.

השתלת שיניים בירושלים

השתלת שיניים עושים ליד הבית – בלי להתפשר

השתלת שיניים ביום אחד בירושלים - כל הפרטים

עומדים לעבור השתלת שיניים ומתעניינים בהשתלת שיניים ביום אחד? להלן מידע מקיף בנושא: מדובר בפתרון אידאלי עבור מי שאין לו כמה חודשים לחכות בין שלב אחד לשני, בתהליך שלא פעם מונע ניתוח משלים (למשל ניתוח להרמת רצפת הסינוס), בניתוח שעשוי לחסוך עלויות ומדובר בניתוח שמסייע להתמודד עם פחדים, להימנע מזיהומים ולהתמודד מול מגוון מצבים בריאותיים.

מנסים להבין האם התהליך מתאים גם עבורכם? ובכן יש כמה תנאים שבהם עליכם לעמוד, קרי נפח עצם מספק, חניכיים בריאות וכדומה – נתונים שאותם בוחן לעומק הרופא המטפל, ולו באמצעות צילומי CT. את סך הנתונים משקללים ביחד ותופרים תוכנית השתלה אישית, אך באופן כללי ניתן לומר שהתהליך נע בין שעה וחצי לשלוש שעות, במהלכן עוקרים את השן החולה, מחדירים את השתל הנבחר וממקמים את הכותרת הזמנית.

כמה עולה השתלת שיניים בירושלים?

יש לקחת בחשבון שלצד שלל היתרונות של הליך השתלת שיניים בירושלים, עדיין מדובר בתהליך שאינו זול, ואף הרבה פעמים נדרשים תשלומים משלימים עבור מגוון טיפולים מקדימים. יחד עם זאת, מדובר בטיפול שמחזיר את החיוך לפנים ושהרבה פעמים מוזיל עלויות צדדיות. מכאן שאין שאלה האם לבצע אותו, אך כן מתבקש לערוך השוואת מחירים.

שאלות נפוצות

תעריפי השתלת שיניים בירושלים משתני בהתאם להיקף הטיפול הכולל, סוג השתלים (חומרים, ארץ ייצור וכו') איכות הכתרים והשיניים המלאכותיות, מומחיות וותק של רופא השיניים המטפל, שיטת הטיפול (השתלה מהירה או בשלבים) ועוד.

התעריפים עשויים לנוע בין ממוצע של 3,000 ₪ עבור שתל בודד (כולל עבודה) מחומרים באיכות סטנדרטית, ועד 6,000 ₪ עבור שתל מחומרי גלם איכותיים ויקרים יותר הכוללת טיפולי שיקום נלווים.

במסגרת טיפולי השיניים הנעשים בקופות החולים, זכאים המטופלים לקבל החזרים כספיים על מגוון טיפולי שיניים, ביניהם גם השתלות שיניים. גובה ההחזר עבור השתלת השיניים תלוי במסלול הביטוחי של המטופל (ההחזר במסלולים העליונים יהיה גבוה יותר), שנות הותק בקופה, גיל המטופל והעבר הרפואי שלו. במקרים מסוימים, גובה ההשתתפות העצמית עשוי לעלות על 50% זאת במידה, כמובן, שהטיפולים נעשים בקומת האם או במרפאה לה הסדר עם קופת החולים של המטופל.
חברות ביטוח פרטיות רבות מציעות פוליסות רפואיות שונות והשתתפות עצמית בהוצאות טיפולי שיניים והשתלות שיניים. גובה ההשתתפות העצמית נקבע בהתאם לעלות הפוליסה, גיל המטופל, רקע רפואי ועוד. פוליסה סטנדרטית עשויה לכסות עד אלפי שקלים מגובה הטיפול, ובמקרים של השתתפות עצמית רחבה יותר, הכיסוי עשוי להגיע ליותר ממחצית עלות הטיפול.
לרוב, השתלות שיניים מתבצעות מטעמים בריאותיים והן מיועדות עבור מטופלים אשר סובלים מבעיות בחניכיים ומחלות חניכיים קשות, או כאלו שמצב השיניים שלהם לא טוב והם זקוקים להחלפה כוללת של מבנה השן. טיפולים אסתטיים ניתנים בדרך כלל כטיפולים משלימים לנראות הכללית של השן: ציפויי חרסינה, כתרים על גבי השתל וכו.

הגיע הזמן לחייך - השתלת שיניים בירושלים

גם לכם מגיע פה מלא בשיניים נאות ובריאות, וגם לכם מגיע טיפול מתקדם ואיכותי. הטכנולוגיה קיימת ומומחים, ציוד מתקדם וניסיון עשיר אנו בהחלט יודעים להציע. מבקשים לקבל פרטים נוספים? פנו אלינו וביחד נתקדם צעד אחד צעד.

 

נגישות